Ik woon samen met mijn vriend die mee doet met de ramadan. Dit is het derde jaar samen en ik weet nu al niet hoe ik de maand door moet komen!!! IK WORD GEK!!! vriend is een die-hard blower. Niet dat ik daar zo'n fan van ben maar zodra hij zooo onredelijk word draai ik zn jointje zelf nog wel voor hem. Dat kan nu niet.. tot half 9 Savons niet. Zit ik met meneertje niet te genieten. chagrijnig dat ie is.. en onredelijk!!! En ik zit hier lekker te drinken, eten en sigaretjes te roken dus al zijn irritatie word op mij gebotvierd.
Voor hem is het natuurlijk wel zwaar enzo.. maar ik vind mezelf ook erg zielig. Ik moet constant op mn tenen lopen en energie opbrengen voor nutteloze ruzies.
Gewoon beetje geduld hebben, en als hij 's avonds mag eten, gewoon iets lekkers voor hem koken. Als je dat tegen hem zegt, zal hij overdag een stuk makkelijker zijn.
Uit: Deinze
is het niet een beetje erg zielig dat hij gewoon niet kan zonder dat spul? Leuke vriend! Ikzelf zou daar dan ook al helemaal geen toekomst mee zien...ivm kinderen, job, het dagelijkse leven..gezellig moet ik zeggen Dus..wat jij nu eigenlijk zegt..is dat jij je vriend enkel "kent" en hem enkel kan hebben als hij onder invloed is. leuk!!!