floorfloor
Foetus
Uit: Het zal je worst wezen ...
ikweetniet wat ik zou willen als ik morgen dood zou zijn.. want als je begraven word dan sit je tussen allemaal viese dingen en koud onder de grond maar hebben mij nabestaande wel iets om heen te gaan. maar als ik me laat cremeren word ik verbrand en ben ik er echt niet meer en hebben ze aleen nog maar as van mij! ikweethet niet.. en jullie?
ik wil wel graag begraven worden, dat verbranden lijkt me ook niks. en daarna in een kleine pot of doos (of weet ik veel) te worden weg ge zet lijk mij ook niks,,
Ik wil ook liever branden, maar het ligt eraan of ik kids heb, en hoe oud ze zijn, als ze onder de 10 zijn begraaf me dan maar want ik wil wel dat ze me nog kunnen opzoeken als ze daar behoefte aan hebben.
Ik vind begraven toch wel een prettiger idee dan cremeren. Eerst doodgaan, vervolgens in de fik gestoken worden zodat er niets tastbaars van je overblijft op een zielig beetje as na. Nee, dat is lekker! Als je begraven wordt is er tenminste nog een plek voor jezelf, blijft er nog iets van je over. Anders ben je helemaal van de aardbodem verdwenen.